Wednesday, May 15, 2013

အတြင္းထဲကလိႈက္တက္လာ အာေခါင္ထဲမွာတလိပ္လိပ္နဲ႔ လွ်ာကေနစီးဆင္းသြားေတာ့ ခင္ဗ်ားမၾကားခ်င္တဲ့အေၾကာင္းေတြ

ေ၀ါထရိတ္စင္တာၿပိဳၿပီး
ေဟတီမွာငလ်င္ေတြလႈပ္မွ
သံေ၀ဂရတတ္တာဆိုရင္
ခင္ဗ်ားျပည္တြင္းျဖစ္စစ္စစ္မဟုတ္ဘူး
ဧရာ၀တီလည္းတရားျပတာပဲ
ေ႐ြးေကာက္ပဲြလည္းတရားျပတာပဲ
ေနာက္ဆုံး လမ္းေဘးေရခ်မ္းစင္ေလးေတာင္
သူ႕တရားနဲ႔သူ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရင္ဘတ္ေတြဟာမိႈင္း၀တယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔အေသြးအသားေတြဟာ
လိုအပ္ရင္အလိုအေလ်ာက္ဓာတ္ကူးတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔အရိပ္ေတြဟာေနစိမ္ခံတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ "ေနာက္ၾကည့္မွန္"ပါတယ္
ခင္ဗ်ားမွာဘာပါလဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာဆရာႀကီးသခင္ကိုယ္ေတာ္မိႈင္း႐ိွတယ္
ခင္ဗ်ားမွာဘာ႐ိွလဲ
ဒီမွာၾကည့္
ကၽြန္ေတာ္တို႔လက္နဲ႔ထြင္းထုထားတဲ့ေ႐ႊဗဟိုရ္စည္ႀကီး
ဘယ္ဘက္ကတီးတီး..........
ျမည္တယ္။ ။

သစၥာမင္းအိမ္
၂၇၊၃၊၂၀၁၃

No comments:

Post a Comment